24 Ekim 2012 Çarşamba

elmalı tarçınlı güzellll:))))

çok hafif be lezzetli bir tatlı oldu elmalı tarçınlı güzeller isim düşündüm fakat bişey bulamadım küçük kızım bu ismi önerdi e mecbur kabul ettik:)))
MALZEMELER
2 paket vaniyalı puding
pudingin ölçüsüne göre süt
5  6  adet elma
tarçın
hanımellerin fındıklı bisküvisi 1 paket
üzerine arzuya göre krem şanti 

pudingi arkasındaki pişirme önerisine göre hazırlayıp ocağa koyuyoruz ve hemen ardından elmaları soyup rendeleyerek üzerlerine 3 4 yemek kaşığı şeker koyarak bir tavada pişiryoruz 7  8 dakika yeterli olacaktır tarçınıda unutmayalım tabi daha sonra bisküvileri iri parçalar halinde kırıyoruz
kuplara ilk olarak biraz puding onun üstüne bisküvi onun üzerine elmalı harçtan koyrak kuplarımızın boyutuna göre bu işlemleri tekrarlıyoruz kat sayısı size kalmış üzerine krem şantide çok güzel oluyor ben koyamadım evde kalmamıştı vişne ve hindistan cezviziyle süsledim.....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder